مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری با حضور صددرصدی سهام داران در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری  در تاریخ ۷ دی ماه ۱۳۹۵ با حضورتمامی سهام داران در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این جلسه پس از استماع گزارش هیات مدیره و بازرسان قانونی و حسابرس صورتهای مالی و ترازنامه صندوق برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۵  به تصویب مجمع عمومی رسید.

روزنامه کثیرالانتشار ابرار برای درج آگهی های شرکت انتخاب شدومجمع عمومی از میان موسسات معرفی شده ازسوی هیات مدیره، مؤسسه حسابرسی دقیق آزمــا تراز را بعنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی دیگر شرکت برای بررسی صورتهای مالی شرکت در سال مالی ۱۳۹۶-۱۳۹۵ انتخاب نمود.

همچنین در جلسه مجمع عمومی فوق العاده صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال تبصره ماده ۱۰ اساسنامه مورد تصویب مجمع عمومی قرار گرفت.

از سوی دیگر پیشنهاد هیات مدیره منضم به گزارش بازرس قانونی صندوق دایر بر تفویض اختیار افزایش سرمایه به هیات مدیره از مبلغ۱۰ میلیارد ریال به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از محل پرداخت نقدی به نحوی که سهم هر یک از تشکلها با نقش در تولید مشخص و تخصیص یابد مورد تصویب اعضا ی مجمع قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *