مجمع عمومی عادی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد

مجمع عمومی عادی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمدبا حضور۶۵ درصد از سهامداران روز یکشنبه ۸ امردادماه ۱۳۹۶ در محل سالن جلسات دفتر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادرتخصصی؛ مجمع عمومی عادی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمدبا حضور هوشنگ محمدی، نماینده شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، هیات مدیره و مدیرعامل و ۶۵ درصد از سهامداران روز یکشنبه ۸ امردادماه ۱۳۹۶ در محل سالن جلسات دفتر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در ابتدای مجمع از علیرضا رستگار تل زالی؛ نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق تشکر و قدردانی به عمل آمد و سپس شهرام عسکری، به عنوان نماینده جدید شرکت مادر تخصصی در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

در این مجمع پس از رسمیت یافتن جلسه، دستور کار جلسه شامل استماع گزارش هیات مدیره شرکت درباره عملکرد، بررسی و تصویب اصلاحیه بودجه سال مالی جاری و بررسی و تصویب بودجه پیشنهادی سال مالی منتهی به شهریور ۱۳۹۷، بررسی و تصویب خرید و فروش املاک، بررسی و تعیین تکلیف بند ۴ گزارش حسابرسی سال مالی ۹۴/۹۵ بود که پس از بحث و بررسی  تصمیمات نهایی اتخاذ شد.

سپس مجمع عمومی فوق العاده با دستور جلسه بررسی و تصویب نقل و انتقال، برگزار شد و مصوب گردید: هیات مدیره با استناد به آئین نامه نقل و انتقال و طرح تأسیس، اساسنامه و قانون تجارت پس از استعلام از شرکت مادر اقدام لازم به عمل آورند.

همچنین در رابطه با اصلاح ماده ۱۰ اساسنامه بحث و بررسی به عمل آمده که مصوب شد جلسات مجامع صندوق حداقل سالی دو بار با حضور دارندگان بیش از نصف سهام که حق رأی دارند، برگزار شود و رسمیت یابد. از سوی دیگر برای مجمع عمومی فوق العاده با تصویب اکثریت دو سوم آرا به نسبت سهام و در مجمع عمومی عادی تصمیمات همواره با تصویب اکثریت نصف به علاوه یک آرا حاضر در جلسه رسمی معتبر خواهد بود؛ مگر در مورد انتخاب مدیران و بازرسان که اکثریت نسبی کافی خواهد بود.                                                                                                                                                                      

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *