مديرعامل صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي استان کرمان :

صندوق کرمان مبلغ ۹۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره در سال گذشته پرداخت کرده است

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان گفت: در سال مالی منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹  این صندوق مبلغ ۹۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره در سال گذشته پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ رضا بمانی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان از محل منابع داخلی تعداد ۳۹۳ فقره قرارداد تسهیلات با سهامداران صندوق برای خرید نهاده های مورد نیاز سهامداران منعقد کرده است.

وی افزود: در زیر بخش زراعت و باغبانی ( بیشترین سهم تسهیلات )۸۴ درصد به میزان ۷۶۶ میلیون و ۷۴۷ هزار ریال برای خرید ۵۵۷۷۹ تن نهاده کشاورزی و در زیر بخش دام و طیور ۷ درصد به میزان ۶۰۴۴۰ میلیون ریال برای خرید ۲۵۱۶ تن نهاده و در زیر بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی ۵/۸ درصد به میزان ۷۸۲۰۹ میلیون  ریال برای خرید ۱۹۸۵ تن نهاده و در سایر زیر بخشها ۵/ درصد به میزان ۴۹۷۰  برای خرید ۱۶۵۲ تن نهاده پرداخت شده است .

بمانی تصریح کرد: در مجموع با پرداخت این تسهیلات بیش از ۶۱۹۳۲ تن نهاده های کشاورزی تهیه شده است از جمله نهاده های خریداری شده توسط سهامداران می توان به خرید (سم، کود، خوراک دام، جو، ذرت و بذر) اشاره کرد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان اظهار داشت: همچنین در سال گذشته بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای پروژه های شاخص و اثرگذار و در راستای زنجیره های ارزش تولید پرداخت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *