صندوق ها شرایط حضور فعال تولیدکنندگان را بازار فراهم کنند

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛علی اکبر مهرفرد؛ قائم مقام وزیرجهاد کشاورزی در اموربازرگانی در گردهمایی مدیران عامل ونمایندگان صندوق های ملی و استانی حمایت ازتوسعه بخش کشاورزی;iبا موضوع بررسی راهکارهای اجرایی قانون سیاست قیمت تضمینی محصولات کشاورزی و بورس کالای کشاورزی روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه امسال در سالن جلسات سازمان شیلات ایران برگزار شد؛ حضور یافت و گفت: تراز تجاری بخش کشاورزی از منفی ۸/۲ میلیارد دلار در سال ۹۲ به منفی ۳/۲ دهم میلیارد دلار در سال۹۴ رسیده است.

وی افزود : جایگاه صندوق های غیردولتی حمایت از توسعه بخش کشاورزی ایجاد زنجیره تولید از قبل تولید تاپس از تولید در بخش کشاورزی است.

مهرفرد با اشاره به اینکه صندوق های حمایت ازتوسعه بخش کشاورزی می توانند شرایط تجاری سازی بخش کشاورزی را فراهم نمایند؛ تصریح کرد: صندوق ها باید با فرایندهای مالی عناصر مجزا از هم را در چارچوب زنجیره تولید بهم متصل کنند.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی با بیان اینکه صندوق ها در جهت تجاری سازی، بازار محصول ذرت و جو را در سال زراعی۹۴-۹۵ ازطریق بورس کالا ساماندهی می نمایند؛ گفت: امسال بر روی محصول ذرت وجو کار خواهیم کرد تا این دو محصول نیز رشد خوبی داشته باشند.

            

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *