رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی در دیدار با روسای سازمان جهادکشاورزی استانهای خوزستان و کرمانشاه ؛

صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی با بهره مندی از ظرفیت نهادی تحرک و پویایی را در مسیر توسعه پایدار فراهم می کنند


رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با روسای سازمان جهاد کشاورزی، نمایندگان شرکت مادر تخصصی و مدیران عامل صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استانهای خوزستان و کرمانشاه در روز یکشنبه ۱۳مهرماه ۱۳۹۹ دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جانعلی بهزادنسب، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی روز یکشنبه ۱۳ مهرماه ۱۳۹۹ در دیدارهای جداگانه با روسای سازمان جهاد کشاورزی، نمایندگان شرکت مادر تخصصی و مدیران عامل صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استانهای خوزستان و کرمانشاه گفت: صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی به عنوان بهترین سازه های اقتصادی و اجتماعی در بخش کشاورزی، با مشارکت دولت، تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی شکل گرفته و هم راستا با سیاستهای عمومی در بخش کشاورزی حرکت می کنند. مطالعات و بررسی های انجام شده نشان می دهد که این صندوق ها پدیده ای بی نظیر در کشور و دنیای امروز هستند.
وی افزود: صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی با بهره مندی از ظرفیت نهادی، علاوه بر تامین، تجهیز و تخصیص بهینه منابع مالی در بخش کشاورزی، با شناسایی نیازهای تولیدکنندگان و بهره برداران و اولویت بندی آنها، برنامه های لازم را برای تامین با هماهنگی دستگاهای ذیربط به عمل می آورند. حمایت از تکمیل و تقویت زنجیره ارزش و اجرای کشاورزی قراردادی، رسوخ دانش فنی و تامین نهاده ها از اهداف اصلی این صندوق ها می باشد.
بهزاد نسب تصریح کرد: امکان استفاده از خدمات و محصولات شرکت های دانش بنیان برای سهام داران و بهره برداران بخش کشاورزی از طریق صندوق ها با توجه به تفاهم نامه همکاری بین شرکت مادر تخصصی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بهره مندی از منابع اعتباری آن معاونت فراهم شده است.


بهزادنسب اعلام کرد: خوشبختانه تجربیات موفقی توسط صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی صورت گرفته است که به عنوان الگوهای موفق لازم است مستندسازی شود و در فرایند یادگیری مستمر و انتقال دانش مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش مسئولان استانی زمینه های ممکن در تقویت و افزایش سرمایه این صندوق ها فراهم شود و تا صندوق ها بتوانند زمینه های مساعدی را در راستای خدمات رسانی مطلوب به بهره برداران بخش کشاورزی و اعمال سیاست های حاکمیتی در این بخش، فراهم سازند.
گفتنی است؛ در این دیدارهای جداگانه گزارشی از عملکرد صندوق های استانی خوزستان و کرمانشاه توسط روسای سازمان جهادکشاورزی، نمایندگان شرکت مادر تخصصی و مدیران عامل صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان ها ارائه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *