صندوق زنان دشتستان دومین سال تشکیل صندوق خرد سهام دار خود را، جشن گرفت

صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان دشتستاندومین سال تشکیل صندوق اعتبارات خرد امام رضای روستای بشیرآباد یکی از صندوق های اعتبارات خرد سهام دار خود را با حضور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان دشتستان، محمد امین جلالی، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان، شوراها، دهیاری روستا و اعضا صندوق اعتبارات خردجشن گرفت.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛سهیلا رستمی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان دشتستان در این مراسم گفت: برای فروش محصولات گام های موثری برداشته شده است که به امید خدا به زودی به نتیجه مطلوب برسیم و دیگر دغدغه فروش محصولات را نداشته باشیم .

همچنین صدیقه قاسمی، رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان دشتستان در این مراسم گفت: عصمت کرمی، مدیرعامل این صندوق به علت تلاشهای بی وقفه ای که انجام داده اند، به عنوان مدیرعامل نمونه صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در شهرستان انتخاب و جهت مراحل بعدی به استان معرفی شده اند.

محمد امین جلالی، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان نیز گفت: بسا جای خوشحالی است که خانم های روستایی ما به این درجه پیشرفت اجتماعی-فرهنگی و اقتصادی رسیده اند که چنین مراسم باشکوهی را برای شناساندن فعالیتهای خود برگزار می کنند و امید است که چنین مراسم باشکوهی در سایر صندوق های نیز انجام گردد.

 در ادامه عصمت کرمی، مدیرعامل صندوق اعتباری خرد امام رضای روستای بشیرآباد گفت: از اینکه توانسته ام برای پیشرفت روستا و به ویژه بانوان های روستای خود گام موثری بردارم، خوشحالم.

وی افزود: برای پیشرفت روزافزون کار صندوق مانند گذشته نیازمند تلاش بی وفقه خانم ها هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *