صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی هرمزگان ۲۶ طرح را مورد حمایت خود قرار داد

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی هرمزگان گفت در سال ۱۳۹۸ :  ۲۶ فقره تسهیلات در طرح های  منابع طبیعی و آّبخیزداری  به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال تسهیلات در بخش های آبخیزداری ، خرید نهاده های دامی ، فعالیت های بیلوژِیکی ،صنایع تبدیلی و بسته بندی محصولات ، بهره برداری و فروش گیاهان دارویی ،بیابان زدایی ، ایجاد کارگاه های خوراک دام ، تولید نهال و طبیعت گردی مورد حمایت این صندوق قرار گرفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی هرمزگان :حجت دهقانی افزود با تاسیس صندوق های حمایت از توسعه منابع طبیعی به عنوان یک نهاد حمایتی مالی با تخصیص اعتبار به تشکل ها و بهره برداران علاوه بر امور اقتصادی و معیشتی سهامداران که موجب بهبود معیشت ، کاهش تخریب و در نتیجه حفظ احیاء و توسعه عرصه های منابع طبیعی می شود که این امر در راستای وظیفه حاکمیتی نیز میباشد .

وی با اشاره به لزوم حمایت از بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف ادامه داد : بر اساس برنامه ریزی ها تعداد طرح ها و میزان تسهیلات اعطایی در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته افزایش خواهد یافت تا زمینه پیشرفت در این بخش بهتر از گذشته فراهم شود .

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی هرمزگان گفت :توجه بیشتر به فعالان بخش خصوصی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد با تسهیلات این صندوق در کمترین زمان و وثیقه های ممکن با سود چهار درصد و با باز پرداخت حداکثر یکسال پرداخت میشود .

حجت دهقانی گفت : صندوق های حمایت از توسعه منابع طبیعی از این توانایی بالقوه بهرمند است که بتواند سهامداران عضو این صندوق ها را توانمند سازد و به آنها امکان رشد و شکوفایی دهد و زمینه دسترسی روستاییان را به فرصت های شغلی و مشارکت اقتصادی در سال جهش تولید فراهم کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *