رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی:

صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری اهداف اساسی قانونگذار را از تاسیس آن، به خوبی دنبال کرده است

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جانعلی بهزادنسب، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در دیدار با نماینده شرکت مادر تخصصی و اعضای هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور در روز سه شنبه ۱۵ مهرماه ۱۳۹۹ با تاکید بر اتخاذ رویکرد منطقی صندوق در تدوین برنامه های، ذی ربط، اظهار داشت: صندوق ها به عنوان نهادهای توسعه ای که با مشارکت دولت و تولیدکنندگان در بخش کشاورزی شکل گرفته اند لازم است در راستای محقق سیاست های عمومی در بخش کشاورزی فعالیت نمایند. باید این نگاه و عملکرد در تمامی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی نهادینه شود.

بهزاد نسب افزود: صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی پدیده منحصر به فردی است که فقط در کشورمان تشکیل یافته اند و ضروری است تجارب و دستاوردهایی که صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری داشته است، مستندسازی گردد و در فرایند یادگیری مستمر و انتقال دانش مورد استفاده صندوق های دیگر قرارگیرد.

گفتنی است؛ در این ملاقات از سوی مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور گزارشی از برنامه ها، اقدامات و دستاورد های صندوق و همچنین پیشنهادات بیشتر ارائه شد و رویکرد صندوق را توسعه ای بیان کرد و اثرات این رویکرد در توسعه بخش زنبورداری کشور برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *