صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان تهران می تواند راهگشای کشاورزی دانش بنیان باشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جانعلی بهزاد نسب، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی روز یکشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰ در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در دیدار با ایوب فصاحت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و مصطفی جلیلی، رئیس هیات مدیره پیشین وحسن تاجیک خاوه، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان برنامه ها و سیاست های کلان شرکت مادر تخصصی را برای صندوق ها اعلام کرد.

بهزاد نسب افزود: این جلسه که به منظور بررسی وضعیت صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی برگزار شده، میتواند راهگشای و نقشه راه صندوق های استان تهران در کشاورزی فناورانه و جدید باشد.
ایوب فصاحت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران نیز در این دیدار اعلام کرد: عملکرد صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان تهران تاکنون قابل قبول بوده و در بخش کشاورزی نوین نیز پیش قدم خواهد بود.


در ادامه حسن تاجیک خاوه، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان تهران درباره وضعیت، عملکرد و برنامه ها و فعالیت های اثربخش این صندوق گزارشی را ارائه کرد.


گفتنی است؛ در این جلسه حکم ایوب فصاحت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به عنوان رئیس هیات مدیره جدید صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان تهران نیز به وی اعطا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *