رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی :

صندوق حمایت از توسعه دانه های روغنی ظرفیت مناسبی در راستای تامین امنیت و سلامت غذایی کشور دارد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در دیدار با نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق حمایت از توسعه دانه های روغنی در بخش کشاورزی و عضو هیات مدیره این صندوق گفت: صندوق حمایت از توسعه دانه های روغنی از ظرفیت های بسیار مناسبی در راستای تامین امنیت و سلامت غذایی برخوردار است .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جانعلی بهزاد نسب، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی امروز ۱۸ آذرماه ۱۳۹۹ در دیدار با علیرضا مهاجر، نماینده شرکت مادر تخصصی در صندوق حمایت از توسعه دانه های روغنی در بخش کشاورزی و عضو هیات مدیره این صندوق بیان کرد: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی این صندوق می تواند با برنامه ریزی منسجم و اجرای آن، نقش و کارکرد مطلوبی در توسعه و تقویت زنجیره ارزش در بخش کشاورزی ایفاء کند.
وی افزود: جذب منابع مالی و تخصیص بهینه برای انجام فعالیت های اثربخش توسط صندوق حمایت از توسعه دانه های روغنی در بخش کشاورزی، بستری مطمئن برای تولید محصول راهبردی در بخش کشاورزی فراهم می سازد.

بهزاد نسب خاطر نشان کرد: عملیاتی کردن برنامه های ممکن در این بخش، می تواند نویدهای خوبی را برای صنایع پیشین و پسین به ارمغان داشته باشد. این صندوق با مشارکت تشکلها و بهره برداران بخش کشاورزی و جذب سرمایه گذاری و ساماندهی منابع مالی لازم، زمینه های بسیار مناسبی را در تولید، اشتغال و ارتقای بهره وری ایجاد می کند.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گفت: به کارگیری افراد توانمند در صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی، طراحی مسیرهای مناسب و بهره برداری از ظرفیت های قانونی و اجرای طرحهای نوپدید و دانش بنیان می تواند موجب افزایش سرمایه گذاری در بخش کشاورزی شود.
گفتنی است؛ در این جلسه که با حضور عوض علیزاده مقدم و علیرضا اشرفی از اعضای هیات مدیره شرکت مادر تخصصی برگزار شد؛ گزارشی از اقدامات و پیگیریهای انجام شده توسط علیرضا مهاجر، نماینده شرکت مادر تخصصی و رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه دانه های روغنی در بخش کشاورزی و سعید فخاریان کاشانی، نائب رئیس هیئت مدیره این صندوق ارائه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *