رئیس هیات مدیره و مدیرعامل

صندوق استان همدان با اجرای الگوهای مبتنی بر دانش می تواند در استقرار زنجیره ارزش کشاورزی پیشرو باشد

اهداف شرکت مادر تخصصی و صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان همدان می تواند با برنامه ریزی منسجم و عملیاتی از ظرفیت های مراکز علمی و تحقیقاتی، تشکلها و بهره برداران برای توسعه بخش کشاورزی استان بهره برداری کند و حضور کارآمدتری در استقرار زنجیره ارزش داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادرتخصصی؛ جانعلی بهزاد نسب، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در دیدار با منصور رضوانی جلال رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، رضاعباسی نماینده شرکت مادر تخصصی ورضا خزائی مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این استان در روز سه شنبه ۳۱ تیرماه ۱۳۹۹ گفت: صندوق این استان می تواند در اجرای کشاورزی قراردادی، توسعه کسب و کار و بازار محور نقش داشته باشد که البته الگوسازی و مستندکردن فعالیتهای اثربخش امری ضروری برای صندوق استان در انجام تعاملات لازم با مراجع ملی و بین المللی است.

بهزاد نسب اظهار داشت: همگرایی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان همدان با سیاستهای وزارت جهاد کشاورزی می تواند فرصت مطلوبی را در پیاده سازی الگوهای مناسب در بخش با حضور شرکت های دانش بنیان فراهم سازد. عملیاتی کردن الگوهای مبتنی بر دانش با بهره گیری از توانمندی تشکلها موجب حفظ ارزش دارائی ها و منابع صندوق می شود. تعاملات کارشناسی صندوق این استان با صندوق های تخصصی–محصولی از جمله صندوق حمایت از توسعه  پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی و هدایت تشکلهای بخش می تواند زمینه های مناسبی را در رسیدن به توسعه پایدار مبتنی بر دانش در این استان فراهم کند.

منصور رضوانی جلال رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز در این دیدار اعلام کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان همدان، مرکز ثقلی در بهره مندی از توانمندی های تشکل های بخش کشاورزی است. این صندوق با بهره برداری بهینه از ظرفیت های مالی، تخصصی، حقوقی، قانونی و اجتماعی توانسته است نقش مطلوبی را در تکمیل و تقویت زنجیره ارزش ایفاء کند.

وی افزود: سوق دادن اعتبارات در صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی موجب ماندگاری این اعتبارات در راستای توسعه بخش کشاورزی می شود و آمادگی لازم در بخش کشاورزی این استان برای اجرای الگوهای مبتنی بر دانش وجود دارد.

گفتنی است؛ در این جلسه گزارش اجمالی از عملکرد صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان همدان، توسط رضا خزائی مدیرعامل این صندوق ارائه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *