صندوق‌ها ظرفیت مناسبی برای پیشرفت بخش کشاورزی هستند

مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان زنجان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده با فرماندار خدابنده در روز چهار‌شنبه دهم آبان ۱۳۹۶ در محل فرمانداری این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ابتدا عنایت اله معصومی، رئیس هیات مدیره و محمد اسماعیلی آفتابدری مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان زنجان گزارشی از فعالیت‌های صندوق‌ در خدمت‌رسانی به بخش خصوصی بخش کشاورزی ارائه کردند.

محمد اسماعیلی‌آفتابدری؛ صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان زنجان به ضرورت تشکیل صندوق در شهرستان خدابنده به‌عنوان قطب کشاورزی استان، تأکید کرد.

حمید میرزایی فرد،فرماندار خدابنده ضمن ابراز علاقه‌مندی به تأسیس صندوق شهرستانی برای حمایت از تولیدکنندگان و تشکل‌های بخش کشاورزی، افزود: صندوق‌ها در برابر بانک‌ها، فرصت مناسبی برای حمایت از تشکل‌های بخش کشاورزی محسوب می‌شوند.

وی همچنین با تأکید بر استفاده از پتانسیل بهره‌ برداران حقیقی و حقوقی شهرستان برای ایجاد صندوق شهرستانی اعلام آمادگی کرد و گفت: فرمانداری شهرستان آمادگی دارد تا هر گونه همکاری اعم از اعتباری را در این امر مهم به‌کار گیرند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *