صندوقهای غیردولتی مصادیق بارز و عملیاتی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی هستند

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ سید عبدالکریم رضوی اردکانی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در این دیدار نوروزی با تبریک سال نو و بهار فاطمی اظهار داشت: تقارن آغاز سال نو  با ولادت با سعادت دخت پیامبر اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س ) را به همکاران تبریک می گویم و به حکم وظیفه از زحمات و تلاش های همکاران در سالی که پشت سر گذاشته ایم؛ سپاسگزارم و امیدوارم سال خوبی برای همه مردم، کشاورزان و همکاران ما در صندوق های غیردولتی حمایت از توسعه بخش کشاورزی باشد.

رضوی اردکانی تصریح کرد: در سال ۱۳۹۴ کارهای خیلی بزرگی به لطف خدای بزرگ و تلاش همکاران انجام شد که صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم با نزول رحمت واسعه خداوند در تمام جنبه های مادی و معنوی روبرو شویم و توفیق دهد تا در مسیر رحمت الهی خدمتگزار باشیم.

سال ۹۵، سال عمق بخشی به فعالیت های شرکت مادر تخصصی در زمینه های کاری است

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با همکاران شرکت مادر تخصصی گفت: امسال، سال عمق بخشی به فعالیت هایی است که تاکنون در مجموعه شرکت مادر تخصصی در راستای تشکیل و توسعه صندوق ها دنبال شده است که کار بزرگی است تا جایی که صدمین صندوق غیردولتی حمایت از توسعه بخش کشاورزی در بخش منابع طبیعی در روزهای پایانی سال ۹۴ تشکیل شد و در چند روز آینده صد و یکمین صندوق غیردولتی هم تشکیل  می شود.

رضوی اردکانی اظهار داشت: با عمق بخشی به فعالیت ها ما می توانیم یک توسعه همه جانبه در تمام کشور داشته باشیم و انشاءا… موفق شویم و  با همدلی و همفکری از چالش هایی که در مسیر توسعه فعالیت های صندوق ها ممکن است، وجود داشته باشد عبور نمائیم .

صندوق های غیردولتی مصادیق بارز، شفاف و عملیاتی اقتصاد مقاومتی هستند

وی با بیان اینکه امسال را مقام معظم رهبری سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نام گذاری کردند؛ گفت: بدون شک یکی از مصدایق بارز، شفاف و عملیاتی اقتصاد مقاومتی تشکیل صندوق های غیردولتی حمایت از توسعه بخش کشاورزی است؛ چرا که صندوق های غیردولتی ساختار پولی و مالی را در بخش کشاورزی سامان می دهند.

رضوی اردکانی افزود: اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی، نیازمند ساختار مالی است که یکی از این ساختارهای مالی که می توانند آن را محقق کند، تشکیل و توسعه همه جانبه صندوق های غیردولتی است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *