شورای مدیران شرکت مادر تخصصی با نمایندگان و مدیران عامل صندوق های حمایت از بخش کشاورزی استانی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ جلسه شورای مدیران شرکت مادر تخصصی بصورت برخط با صندوق های حمایت از بخش کشاورزی استان ها، دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد. در این جلسه مدیران شرکت مادر تخصصی و مدیران عامل و نمایندگان دولت در صندوق های حمایت از بخش کشاورزی استان ها شرکت داشتند.

این جلسه، آخرین نشست سری نشست های ارائه برنامه های صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان ها باد که در آن، برنامه های استان های باقیمانده به طور خلاصه ارائه شد تا در طی روزهای آینده و پس از بررسی برنامه های ارائه شده در کارگروه های تخصصی شرکت مادر تخصصی، برنامه ای جامع برای سال ۱۴۰۲ ارائه شود.

حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی در ابتدای این جلسه، از مدیران صندوق ها درخواست نمود تا در زمینه تامین مالی برای ورود تشکل های عضو به بحث بازرگانی محصولات کشاورزی، اقدامات لازم را به عمل آورند. وی هم چنین همکاری صندوق ها با بخش مالی شرکت مادر تخصصی را برای اتمام صورت های مالی منتهی به سال ۱۴۰۲ خواستار شد.

در ادامه این جلسه، برنامه های صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان ها ارائه شد و نظرات اعضای حاضر در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *