شورای مدیران شرکت مادرتخصصی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ در این جلسه که با موضوع ارائه گزارش فعالیت های انجام شده توسط مدیریت های شرکت مادرتخصصی برگزار شد، حضار همچنین در مورد مسائل و مشکلات مدیریت خود نیز گفتگو کردند.

عوض علیزاده مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادرتخصصی، ضمن تشکر از مدیریت های شرکت بابت خدمات و زحمات ایشان، از آن ها خواست در این روزهای باقیمانده سال تمامی فعالیت های مربوط به سال ۱۴۰۲ مدیریت تحت نظر خود را انجام دهند. وی همچنین اشاره کرد که در ۲۰ سالی که از عمر شرکت مادرتخصصی گذشته است، پی ریزی مناسبی در صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی صورت گرفته است و اکنون زمان تبیین و تدوین چشم انداز توسعه کشاورزی است. به همین لحاظ، جایگاه صندوق ها باید در برنامه های توسعه کشاورزی مشخص شود.

او در ادامه گفت برای تبدیل صندوق ها به نهادی توسعه ای، باید از مشاوره پیشکسوتان و کارشناسان بخش استفاده شود که یکی از مصادیق، ورود به فعالیت های اقتصادی توسط صندوق ها است. علیزاده مقدم با اشاره به نقش سازمان جهاد کشاورزی به عنوان برنامه ریز، نقش صندوق های حمایتی به عنوان کارگردان و نقش تعاونی ها و تشکل ها به عنوان بازیگر در عرصه توسعه کشاورزی گفت صندوق ها باید وارد فعالیت های مشارکتی طرح های کشاورزی و سرمایه گذاری شوند و با تعاونی ها و تشکل ها در فرآیند اجرا همکاری کنند.

وی تاکید کرد برنامه سال ۱۴۰۳ مدیریت های شرکت مادرتخصصی تهیه شده و در این خصوص به اسناد بالادستی مانند سند امنیت غذایی، برنامه هفتم توسعه، قانون بودجه سال ۱۴۰۳ و … مراجعه شود.

در انتها عبدالرحیم بشیری نژاد، به عنوان مشاور امور مجلس شرکت مادرتخصصی منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *