سهامداران صندوق زنان شهرستان مرودشت در جشنواره شهرستانی اسوه حضور یافتند

سهامداران صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان شهرستان مرودشت در قالب دو غرفه فرهنگی و تولیدات گیاهان دارویی در جشنواره شهرستانی اسوه، به معرفی فعالیتهای خود اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ مرضیه مکرمی؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان مرودشت گفت: سهام داران این صندوق در قالب دو غرفه فرهنگی و تولیدات گیاهان دارویی در جشنواره ای که طی روزهای ۲۹و۳۰ مردادماه ۱۳۹۹ با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رویکرد بسیج و مشارکت در جهش تولید با موضوع جشنواره شهرستانی اسوه، برگزار شد، به معرفی فعالیتهای خود پرداختند.

فرمانده و جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس، امام جمعه شهرستان مرودشت و هیات همراه از غرفه این زنان بازدید کردند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در این بازدید گفت: مجموعه زنان روستایی با مشارکت فعال در حوزه بسیج سازندگی و پایگاه های مقاومت و به دنبال آن تولیدات کشاورزی نقش موثری در جهش تولید ایفا کرده اند.

همچنین نماینده شهرستان مرودشت ارسنجان و پاسارگاد هم از غرفه بازدید کرد و گفت: این صندوق ها نقش موثری در کاهش مهاجرت روستاییان به شهر و توسعه روستایی داشته اند که با ظرفیتهای خوبی که دارند میتوانند نقش موثری در جهش تولید داشته باشند.

وی اشاره داشت: در برنامه ای که برای توسعه شهرستان دارند، صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستان مرودشت نیز در اولویت قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *