سرمایه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان افزایش یافت

رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان هرمزگان از افزایش ۴۲ درصدی سرمایه صندوق منابع طبیعی در مهر ماه خبر داد .

اسحق مدبر بیان داشت :سرمایه این صندوق از مبلغ ۷۶.۵۴۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال به ۱۰۸.۵۴۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال افزایش یافته است و در حال حاضر از نظر سرمایه و تعداد تشکل های زیر مجموعه این صندوق در رتبه اول کشور میباشد .

وی افزود : با افزایش سرمایه در مهر ماه سال جای مبلغ ۳۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به سرمایه صندوق افزوده شد که از این مبلغ ۱۶.۳۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال( ۵۱ درصد) سهم  بخش خصوصی و ۱۵.۶۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال( ۴۹ درصد )سهم بخش دولتی میباشد .

اسحق مدبر اظهار داشتند این صندوق در سال ۱۳۹۶ با ۱۷ شرکت تعاونی تشکیل و با سرمایه اولیه ۱۰.۳۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون با ۶۳ تشکل زیر مجموعه و با سرمایه ۱۰۸.۵۴۳.۰۰۰.۰۰۰ ریالی به فعالیت خود ادامه میدهد ، وی تصریح کرد از ابتدای تشکیل تا پایان مهر ماه سال جاری بیش از ۱۳۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۶۱,۱۱۷,۰۰۰,۰۰۰ریال به سهامداران صندوق پرداخت گردیده .

وی اعلام داشت در صورت تامین سهم دولتی از محل کمک های فنی و اعتباری توسط استاندار محترم و سازمان مدیریت امکان افزایش سرمایه صندوق برای مراحل بعدی را دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *