سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان به بیش از یک هزار و ۱۴۶ میلیارد ریال رسید

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان با اعلام خبر افزایش سرمایه این صندوق گفت:  سرمایه این صندوق به یک هزار و ۱۴۶میلیارد ریال در مردادماه امسال رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی،  علیرضا دارابی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان  خوزستان صندوق بیان داشت: سرمایه این صندوق از مبلغ ۸۷۰ میلیارد ریال به مبلغ  یک هزار و ۱۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

وی افزود: با افزایش سرمایه در تیرماه امسال، مبلغ ۲۶۷میلیارد و۷۸۴ میلیون ریال به سرمایه صندوق افزوده شد که از این مبلغ ۱۰۹ میلیارد و۸۶۳ میلیون ریال از محل‌های تبصره ۳ بند ب ماده ۳۱ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و کمک‌های فنی و اعتباری موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۷  و ۱۳ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال از محل سود انباشته سنواتی به عنوان سهم دولت و ۱۲۹ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال توسط بخش خصوصی تامین شده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان اذعان داشت: با استقبال تولیدکنندگان و بهره برداران برای افزایش سرمایه به دلیل اعتماد به عملکرد و خدمات  صندوق، میزان افزایش سرمایه به این مبلغ رسید که امیدواریم موجب ارائه خدمات بیشتر  در راستای رونق بیشتر تولید شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *