راه‌اندازی صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ سید ‌اسماعیل صالحی،معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری در نشستی درلردگان اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست راه‌اندازی صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی در چهارمحال و بختیاری است. چرا که ۲۱ شرکت تعاونی منابع طبیعی در شهرستان لردگان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی در استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی این استان با هدف جلب مشارکت بهره‌برداران منابع طبیعی راه‌اندازی می‌شود.

صالحی تصریح کرد: صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری با حمایت بهره‌برداران منابع طبیعی که با مشارکت ۵۱ درصد تعاونی‌ها و ۴۹ درصد منابع طبیعی راه اندازی خواهد شد.

صالحی گفت: چهارمحال و بختیاری از ظرفیت بالایی در بخش منابع طبیعی برخوردار است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره اهمیت حفاظت از منابع طبیعی بیان داشت: آب و خاک از منابع طبیعی و خدادادی محسوب می‌شوند و باید در حفظ آن‌ها کوشا باشیم.

معاون برنامه‌ریزی ‌و پشتیبانی منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری از کشت گیاهان دارویی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: گیاهان دارویی زیادی از قبیل آویشن، گل مریم، گل محمدی، زعفران و… در این استان کشت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *