دیدار هیات مدیره صندوق استان گیلان با نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی

هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان با نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان با غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی؛ نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در روز پنج شنبه ۲۷ مهرماه ۹۶ در دفتر صندوق  دیدار و گفت و گو کردند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی؛ نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی که باهدف تقویت و ساماندهی منابع مالی در بخش کشاورزی با بهره مندی از ظرفیتهای درونی آن باحمایت دولت تشکیل یافته، الحمدا…  اثرات مطلوبی را در تقویت و توسعه بخش داشته است و با اعلام رضایتمندی از روند فعالیت‌های صندوق، با تمام وجود از صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان حمایت و پشتیبانی خواهم کرد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی همچنین به عنوان عضو ناظر شورای برنامه ریزی استان گیلان بیان کرد: تلاش می‌کنیم مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال از محل تبصره ۳ بند ۹ قسمت ب ماده ۳۱ قانون احکام دائمی برنامه های کشور به عنوان سهم دولت برای افزایش سرمایه صندوق تحقق یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *