دیدار مدیرعامل شرکت مادرتخصصی با مدیریت سازمان برنامه ریزی استان کرمان

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان؛ ۱۴ آذر سال جاری، در برنامه گردهمایی صندوق های منطقه ۵ کشور، حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی و اعضای هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان، به منظور شرکت در گردهمایی صندوق های توسعه بخش کشاورزی منطقه ۵ کشور، با محمدرضا وحیدی مدیر کل برنامه و بودجه استان کرمان دیدار نمودند.

در این دیدار ابتدا رضا بمانی، مدیرعامل صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان کرمان، گزارشی از وضعیت صندوق و عملکرد آن وموضوع املاک مازاد ماده ۱۲ در خصوص سهم دولت در افزایش سرمایه خدمت حضار در جلسه نکاتی را بیان نمود. سپس علی جاویدی، رئیس هیئت مدیره صندوق استان هم درخصوص وضعیت افزایش سرمایه و اعتبارات تملک دارایی و تبصره ۳ ماده ۳۱ توضیحاتی ارائه نمود.

مهدی دوست ضمن تشکر از مدیریت برنامه و بودجه استان و همکاری های انجام شده اعلام داشت با توجه به شرایط صندوق ها که توان بالایی در بخش کشاورزی دارند، می طلبد که از طرف استانداری استان نگاه ویژه به صندوق شود و سهم دولت در افزایش سرمایه ارتقاء نماید.

در ادامه این جلسه وحیدی اظهار داشت با توجه به اینکه استان کرمان از نظر کشاورزی (شمال و جنوب) یک استان ویژه است و حدود ۴۰ درصد اشتغال در استان در بخش کشاورزی می باشد و دیدگاه ما هم به بخش کشاورزی بسیار مثبت است، به یاری خدا بتوانیم به وضعیت کشاورزی استان در افزایش سرمایه سهم دولت در صندوق شمال و جنوب کمک کنیم.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *