دیدار رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق گیلان با تشکل‌ها و تعاونی‌های بخش کشاورزی رشت و لنگرود

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان و رئیس هیات مدیره و نماینده دولت در صندوق با مدیر جهاد کشاورزی، معاونان، روسای ادارات و مدیران عامل تشکل‌های شهرستان های رشت و لنگرود دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی،  حمید نصری؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان و بهمن علیزاده، رئیس هیات مدیره و نماینده دولت در صندوق با مدیر جهاد کشاورزی، معاونان، روسای ادارات و مدیران عامل تشکل‌های شهرستان رشت و لنگرود به منظور جذب سرمایه بخش خصوصی در افزایش سرمایه آتی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان در آذر ماه سال ۱۳۹۶ دیدار و گفتگو کردند.

بهمن علیزاده، نماینده دولت در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان به مقایسه سرمایه صندوق گیلان نسبت به صندوق‌های کل کشور پرداخت و تاکید کرد: می‌بایست از ظرفیت قانونی ایجاد شده در این مرحله از افزایش سرمایه صندوق، نهایت استفاده را بنماییم. 

سپس حمید نصری؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان گیلان بیان کرد: بیش از ۸۰ درصد سرمایه صندوق در این شهرستان متمرکز می‌باشد لذا با عنایت به استقرار تشکل‌های بزرگ و اتحادیه‌ها در شهرستان رشت امیدواریم در افزایش سرمایه این مرحله شاهد استقبال گسترده‌ای از سوی بخش خصوصی باشیم.

 

وی عنوان کرد: یکی از اهداف تشکیل صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی، گردآوری و اختصاص دادن مطلوب منابع مالی برای افزایش نرخ رشد سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و ساماندهی نیاز مالی و اعتباری تولیدکنندگان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *