دومین گردهمایی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ دومین گردهمایی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان و صندوق های شهرستانی دزفول، بهبهان، آبادان و شوش با حضور سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، عوض علیزاده مقدم، ابوالقاسم شمس و علیرضا اشرفی اعضای هیات مدیره و داریوش اعرابی، مدیر امور نمایندگان و مجامع شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و سید علی جلالی، معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، علیرضا دارابی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان و نمایندگان شرکت مادر تخصصی در صندوق های دزفول، بهبهان، آبادان و شوش برگزار شد.

سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در این جلسه گفت:  بایدبین صندوقها همدلی و همگرایی باشد و کسانی که برای تشکیل صندوق شوش زحمت کشیدند، مورد تشویق قرار گیرند.

وی افزود: از مدیران و نمایندگان به جهت پیگیری در تشکیل صندوق شوش تشکر می کنم. چرا که افزایش فکر و اندیشه مهمتر از افزایش سرمایه است.

رضوی اردکانی تصریح کرد: سرمایه اصلی ما اعتماد است که باید آن را مواظبت، مراقبت و تقویت کرد. همچنین مدل ارائه خدمت صندوق ها و نحوه ارتباط صندوق های استانی با شهرستان را باید تعریف شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گفت: نحوه ورود به فعالیت های سرمایه گذاری را طراحی کنید، همچنین برنامه ششم در استان و شهرستان یک فرصت طلایی است، برای آن برنامه ریزی شود. از سوی دیگر می توان ماده ۱۸۰ را پیگیری کرد که از انتظارات نمایندگان مجلس از فرمانداران است.                    

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *