چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ www.sfida.ir

دومین گردهمایی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان برگزار شد


دومین گردهمایی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان درخصوص مسائل و مشکلات صندوق ها روز سه‌شنبه 19 خرداد ماه امسال در محل سالن آمفی تئاتر اداره تعاون روستایی شهرستان دزفول برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ دومین گردهمایی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان و صندوق های شهرستانی دزفول، بهبهان، آبادان و شوش با حضور سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، عوض علیزاده مقدم، ابوالقاسم شمس و علیرضا اشرفی اعضای هیات مدیره و داریوش اعرابی، مدیر امور نمایندگان و مجامع شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و سید علی جلالی، معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، علیرضا دارابی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خوزستان و نمایندگان شرکت مادر تخصصی در صندوق های دزفول، بهبهان، آبادان و شوش برگزار شد.

سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در این جلسه گفت:  بایدبین صندوقها همدلی و همگرایی باشد و کسانی که برای تشکیل صندوق شوش زحمت کشیدند، مورد تشویق قرار گیرند.

وی افزود: از مدیران و نمایندگان به جهت پیگیری در تشکیل صندوق شوش تشکر می کنم. چرا که افزایش فکر و اندیشه مهمتر از افزایش سرمایه است.

رضوی اردکانی تصریح کرد: سرمایه اصلی ما اعتماد است که باید آن را مواظبت، مراقبت و تقویت کرد. همچنین مدل ارائه خدمت صندوق ها و نحوه ارتباط صندوق های استانی با شهرستان را باید تعریف شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گفت: نحوه ورود به فعالیت های سرمایه گذاری را طراحی کنید، همچنین برنامه ششم در استان و شهرستان یک فرصت طلایی است، برای آن برنامه ریزی شود. از سوی دیگر می توان ماده 180 را پیگیری کرد که از انتظارات نمایندگان مجلس از فرمانداران است.                    

 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.