خریداری بیش از ۱۰ هزار تن جو دامی توسط صندوق دامپروری و تولیدات دامی

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی گفت: ۱۰ هزار و ۲۴۴ تن جو دامی توسط صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی از طریق بورس کالای ایران خریداری شد.

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی،حسین ایزدی قهفرخی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی گفت: ۱۰ هزار و ۲۴۴ تن جو دامی به ارزش تقریبی ۷۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون و ۵۰۱ هزار و ۱۲۰ ریال توسط صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی در روز چهارشنبه ۹تیرماه امسال  از طریق بورس کالای ایران خریداری شد.

وی افزود: صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی برای صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان میزان ۴۴۷۵ تن جو، صندوق استان خراسان رضوی ۸۷۵ تن، صندوق استان سمنان ۱۰۰۰ تن ، صندوق استان قم۲۰۰۰ تن و صندوق استان کرمانشاه ۱۸۹۴ تن خریداری کرد که در میان شهرستان های این استان توزیع خواهد شد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی گفت: این صندوق جو دامی را با ارزش تقریبی ۷۰۰۰ تا ۷۲۰۰ ریال خریداری و برای انبار به شهرستان ها مختلف ارسال کرد.

ایزدی قهفرخیمیانگین جو دامی خریداری شده برای استان اصفهان را ۳۱ میلیارد و ۷۷۲میلیون و ۵۰۱ هزار ریال عنوان کرد و افزود: ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال این جو برای صندوق استان خراسان رضوی، ۷میلیارد و ۲۰۰ میلیون برای صندوق استان سمنان و ۱۴میلیارد و۴۰۰ میلیون ریال برای صندوق استان قم و ۱۳میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال برای صندوق استان کرمانشاه  هزینه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *