حل مشکل تامین علوفه دام طبس با تسهیلات صندوق توسعه کشاورزی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، حسن هادیان، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان طبس با بیان این مطلبدرباره فعالیت های ۶ ماهه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان طبس گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت حضور فعال اتحادیه تعاونی روستایی در امر خرید محصولات کشاورزی، مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال وام مشارکت مدنی برای عاملیت خرید جو مازاد کشاورزان به منظور حمایت از کشاورزان و جلوگیری از سوء استفاده واسطه ها،  به این اتحادیه پرداخت شد.

وی افزود: به منظور حل مشکل و تامین نقدینگی شرکت مرغ تخمگذار تخم طلایی این شهرستان، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال وام مشارکت مدنی برای خرید دان مرغ به اتحادیه تعاونی روستایی پرداخت کرده است .

هادیان تصریح کرد: اعطای وام ضروری به مبلغ ۴۰۰میلیون ریال برای خرید علوفه و دان مرغ، اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ۱۰ میلیارد و ۸۵۴ میلیارد و ۵۴۰ هزار ریال به تعداد ۱۳۹ نفر و افزایش سرمایه به مبلغ ۴میلیارد و۱۰۰ میلیون ریال در اولین مرحلهاز دیگر فعالیت های اثربخش صندوق طبس است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان طبس گفت: معرفی بهره برداران متقاضی وام به بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات از محل معدل حساب صندوق به مبلغ ۴میلیارد ریال و صدور برگه های سهام و توزیع بین سهامداران نیز از دیگر فعالیت های صندوق در ۶ ماه گذشته بوده است. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *