چاپ مطلب
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۶ www.sfida.ir

حل مشکل تامین علوفه دام طبس با تسهیلات صندوق توسعه کشاورزی


مديرعامل صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي شهرستان طبس گفت: مشکل تامین علوفه دام شهرستان طبس، با پرداخت مبلغ 600 میلیون ریال به صورت مشارکت مدنی برای خرید 600 تن جو در زمان خشکسالی و توزیع آن بین دامداران تا حدودی بر طرف شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، حسن هاديان، مديرعامل صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي شهرستان طبس با بیان این مطلبدرباره فعالیت های 6 ماهه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان طبس گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت حضور فعال اتحادیه تعاونی روستایی در امر خرید محصولات کشاورزی، مبلغ 800 میلیون ریال وام مشارکت مدنی برای عاملیت خرید جو مازاد کشاورزان به منظور حمایت از کشاورزان و جلوگیری از سوء استفاده واسطه ها،  به این اتحادیه پرداخت شد.

وی افزود: به منظور حل مشکل و تامین نقدینگی شرکت مرغ تخمگذار تخم طلایی این شهرستان، مبلغ 200 میلیون ریال وام مشارکت مدنی برای خرید دان مرغ به اتحادیه تعاونی روستایی پرداخت کرده است .

هادیان تصریح کرد: اعطای وام ضروری به مبلغ 400میلیون ریال برای خرید علوفه و دان مرغ، اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ10 میلیارد و 854 میلیارد و 540 هزار ریال به تعداد 139 نفر و افزایش سرمایه به مبلغ 4میلیارد و100 میلیون ریال در اولین مرحلهاز دیگر فعالیت های اثربخش صندوق طبس است.

مديرعامل صندوق حمايت از توسعه بخش کشاورزي شهرستان طبس گفت: معرفی بهره برداران متقاضی وام به بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات از محل معدل حساب صندوق به مبلغ 4میلیارد ریال و صدور برگه های سهام و توزیع بین سهامداران نیز از دیگر فعالیت های صندوق در 6 ماه گذشته بوده است. 

 



© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به " شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی" میباشد.