حضور ۷۹ درصدی سهام داران صندوق نی ریز در جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده

جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان نی ریز با حضور۷۹ درصد از سهامداران درروز دوشنبه ۱۵ شهریورماه ۹۵ در محل سالن مدیریت جهاد کشاورزی نی ریز برگزار شد .

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی،جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده  صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان نی ریز با حضور۷۹ درصد از سهامداران درروز دوشنبه ۱۵ شهریورماه ۹۵ ساعت ۹ صبح در محل سالن مدیریت جهاد کشاورزی نی ریز برگزار شد .

جلسه مجمع با حضور کیوان کاظمی، نماینده شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، اعضاء هیات مدیره، مدیرعامل  و حضور بیش از ۹۲  تن از سهامداران برگزار شد.

ابتدا جلسه مجمع عمومی عادی با انتخاب هیات رئیسه آغاز و پس از آن رئیس هیات مدیره صندوق گزارش هیات مدیره را در خصوص فعالیت ها،  میزان تسهیلات پرداخت شده توسط صندوق و نیز عملکرد مناسب صندوق در اجرای طرح های اثرگذار قرائت کرد.

سپس هیات رئیسه مجمع دستور بررسی و تصویب اصلاحیه بودجه صندوق برای سال مالی منتهی به پایان شهریور ۹۵، بررسی و تصویب برنامه و بودجه هیات مدیره صندوق برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ به اطلاع سهامداران رسانده که با موافقت تمامی سهامداران حاضر به تصویب رسید.

همچنین موضوع بیمه عمر مانده بدهکار پیشنهاد هیات مدیره مطرح و پس از بررسی مورد موافقت قرار گرفت.

در مجمع عمومی فوق العاده به ماده ۸   اساسنامه تبصره ای اضافه و مقرر شد که از تاریخ تصویب به اجرا درآید و همچنین در مجمع عمومی فوق العاده انتقال سهام اعضاء و تمدید مهلت افزایش سرمایه صندوق به تصویب رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *