حضور مدیران شرکت مادر تخصصی در صندوق استان کرمان

جلسه هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان با حضور عضو هیات مدیره و مدیران شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و مدیران و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و اعضای هیات مدیره صندوق در محل سالن زعفران کرمان در روز سه شنبه ۴ آبان ماه برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی، جلسه هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی  استان کرمان با حضور ابوالقاسم شمس، عضو هیات مدیره، شهریار رستمی، مدیر توسعه سرمایه گذاری و تسهیلات، احمد ابراهیمی، رئیس اداره نظارت، ارزیابی و تسهیلات شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و مدیران و معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و اعضاء هیات مدیره صندوق در محل سالن زعفران کرمان در روز سه شنبه ۴ آبان ماه برگزار شد.

در این جلسه هم اندیشی برنامه ها و دیدگاه های شر کت مادر تخصصی در صندوق های غیردولتی و ارائه مدل خدمات رسانی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

ابوالقاسم شمس، عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در رابطه با صندوق های  حمایت از توسعه بخش کشاورزی  گفت: تاکنون ۱۰۲صندوق غیردولتی با تعداد بیش از ۷۶۰۰ تشکل  و۶۰۰۰۰ سهامدار حقیقی با سرمایه ای بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان تشکیل شده است.

وی بر اهمیت تامین مالی در بخش  کشاورزی تاکید کرد و گفت: افزایش ظرفیت های صندوق با تصویب قوانین در مجلس می تواند راهگشای فعالیت های بیشتر در صندوق ها بود.

شمس از تشکیل صندوق صنعت شیر با سرمایه ۴۵۰میلیارد تومان با همکاری سازمان برنامه و بودجه به عنوان آخرین اقدام انجام شده خبر داد و گفت: ایجاد کار گروه تحقیق  و آموزش  و اتاق های فکر و مشاوره در صندوق ها ضروری است. و باید الگوی ارائه خدمت در صندوق ها پیاده سازی شود.

در ادامه شهریار رستمی؛ مدیر توسعه سرمایه گذاری و تسهیلات درباره الگوی ارائه خدمت در صندوق های کشور سخن گفت: اجرای طرح حمایت از زنجیره انار در شهرستان فردوس و طرح حمایت از زنجیره شیر از طرح های خوب اجرایی بودند.

وی گفت: اجرای طرح تامین بذر و نهاده های کشاورزی و ارائه خدمات مکانیزاسیون در بخش کشاورزی باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *