حضور فعال زنان کارآفرین بخش کشاورزی شهرستان مرودشت برای مقابله با کرونا

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری شهرستان مرودشت گفت: با هدف مبارزه با ویروس کرونا بانوان شاغل در تعاونی کارآفرینان خونه به خونه با مشارکت مالی سهامداران صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی مرودشت، به تولید  ۳۰ هزار دست لباس و ماسک اقدام کردند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ مرضیه مکرمی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری شهرستان مرودشت از تولید ۱۵  هزار دست لباس بهداشتی و ۱۵ هزار ماسک توسط تولیدی کارافرینان خونه به خونه  و تعدادی از اعضای صندوق در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: با ورود کرونا و مشکلات کمبود اقلام بهداشتی و تجهیزات مورد نیاز و افزایش تقاضا برای ماسک و لباس از هفته  های گذشته تعاونی کارآفرینان خونه به خونه اقدام به ثبت سفارش و تولید این تعداد لباس برای بیمارستان های استان فارس کرده اند.

به گفته وی، بانوان عضو تعاونی  با مشارکت مالی دوصندوق و با برند «نوین طب» در قالب تعاونی «کارآفرینان خونه به خونه» و با مدیریت خانم زهرا همایون، مدیرعامل تعاونی این فعالیت جهادی را به صورت شبانه روزی انجام می دهند.

این کارشناس با بیان اینکه این کارگاه تولیدی  دارای محوز بهداشتی است، اظهار امیدواری کرد: با همت جهادی و تلاش شبانه روزی بانوان بتوانیم گام موثری در تامین  بخشی از نیاز پوشاک و ماسک  بیمارستان ها برداریم.

مکرمی یادآور شد: در شهرستان مرودشت ۴۶ صندوق خرد زنان روستایی فعالیت می کنند که ۳۶ صندوق سهام دار صندوق حمایت از فعالیت های کشاورزی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *