حضور صندوق شهریار در نمایشگاه تخصصی صنعت میوه کشور

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهریار گفت: این صندوق در «نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه کشور» که از ۳۱ مرداد تا سوم شهریور ماه ۱۳۹۶ در هتل المپیک برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ غلامرضا رهنما، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهریار با اشاره به دیدار سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و ابوالقاسم شمس، عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی از غرفه این صندوق در نمایشگاه گفت: با توجه به اهمیت و نقش صنعت میوه در کشور، این نمایشگاه‌ها نقش مهمی در بهبود تولید، تأمین تجهیزات باغ‌ها دارد. از سوی دیگر برگزاری این نمایشگاه در کشور این فرصت را در اختیار فعالان صنعت میوه قرار می‌دهد تا با دانش روز و امکان حضور در بازارهای جهانی برخوردار شوند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی زنجیره تامین، تولید و پشتیبانی خانواده صنعت میوه کشور بیان کرد و گفت: این نمایشگاه در فضای باز و بسته به مساحت ۴هزار متر مربع برگزار و همزمان با آن در روز سوم شهریور نیز اجلاس سراسری نقش مدیریت پیشرفته صنعت میوه در توسعه پایداری برپا ‌شد.

رهنما اظهار داشت: این صندوق با حضور در این نمایشگاه با تولیدکنندگان، صنعتگران و عوامل موثر در بخشهای مختلف این صنعت ارتباط برقرار کرد. 

گفتنی است؛ در حاشیه این نمایشگاه کارگاه آموزشی نقش و جایگاه بانک، پول و بیمه در صنعت میوه، صنعت جانبی و بسته‌بندی، مدیریت ضایعات و حمل و نقل، قیمت تمام‌شده و تشکیل زنجیره تولید و نقش آن در توسعه بازارهای صادراتی برگزار شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *