حضور صندوق زنان سرایان در نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ طاهره یل، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی ریحانه النبی شهرستان سرایان گفت: سهام داران صندوق زنان روستایی سرایان در نمایشگاه توانمندیهای زنان روستایی استان خراسان جنوبی که از تاریخ ۹ تا ۱۴ اسفند در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان خراسان جنوبی دایر بود, حضور یافتند.

وی افزود: در این نمایشگاه محصولات ۱۰ صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی سهام دار صندوق در آن عرضه شد.

یل با اشاره به اینکه در این نمایشگاه صنایع دستی، خشکبار، عرقی جات عرضه شده بود, اظهار داشت: برای نخستین بار دستگاه عرق گیری نیز در غرفه صندوق  به نمایش درآمد تا مراحل کار به بازدیدکنندگان نمایش داده شود و محصولات تولید به مصرف برسد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی ریحانه النبی شهرستان سرایان تصریح کرد: در روز ۱۱ اسفندماه نیز فرزانه مافی؛ مشاور مدیرعامل در صندوق های زنان روستایی به همراه کارشناسان استانی و شهرستانی از نمایشگاه بازدید کردند و با نمونه محصولات زنان روستایی شهرستان آشنا شدند.

یل استقبال از این نمایشگاه را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: سهام داران حاضر در نمایشگاه بسیار مشتاق بودند که در نمایشگاه های دیگر نیز حضور یابند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *