حضور صندوق زنان روستایی و عشایری شهرستان زابل در نمایشگاه توانمندی زنان

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ آزاده میر؛ مدیرعامل صندوق حمایت ازتوسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری شهرستان زابل گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر نمایشگاهس از توانمندی های بانوان استان سیستان و بلوچستان گفت: با رویکرد پتانسیل های  بالقوه  زنان درحوزه های اقتصادی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، بهداشت، سلامت و پژوهش و….. به همت اداره کل بانوان و استانداری و همکاری دستگاه های اجرایی به مدت چهار روز  11 بهمن ماه امسال در محل نمایشگاه های بین المللی زاهدان، با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان افتتاح شد.

وی افزود: َاین نمایشگاه با حضور ۱۶۰ تن از زنان کارآفرین سراسر استان در قالب ۱۶۰ غرفه راه اندازی شده است که یک غرفه از این نمایشگاه متعلق به صندوق حمایت از  توسعه زنان روستایی شهرستان زابل بود.

میر اظهار داشت: در این غرفه محصولاتی از قبیل حبوبات، ادویه محلی، روغن محلی، ماست محلی، ترشیجات، صنایع دستی صنایع تبدیلی ارائه شد.

مدیرعامل صندوق حمایت ازتوسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری شهرستان زابل گفت: از این نمایشگاه بهزاد شهرکی؛ رییس ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

میر با اشاره به اینکه عرضه این نوع محصولات در این غرفه از نمایشگاه استقبال خوبی روبرو شد گفت: این استقبال باعث ایجاد شور و انگیزه کسب وکار برای زنان روستایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *