حضور صندوق زنان استهبان در جلسه شورای ترویج جهاد کشاورزی استهبان

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی وثوق استهبان در جلسه شورای ترویج جهاد کشاورزی که در ۱۰ اردیبهشت ۹۶ برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ جلسه شورای ترویج جهاد کشاورزی با حضور سمیه سادات مرشدی؛ مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی وثوق استهبان در روز یکشنبه۱۰اردیبشهت ۹۶ در سالن جلسات جهاد کشاورزی با محوریت صندوق شهرستانی زنان برگزار شد.

هدف از برگزاری این جلسه رشد و توسعه صندوق شهرستانی و هماهنگی بیشتر بین مسئولان جهاد کشاورزی و ارکان صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی وثوق استهبان بود.

در این جلسه در ابتدا زهرا تابش، رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی وثوق استهبان گزارشی از فعالیت های اداره ترویج در سال ۹۵ در زمینه امور زنان و همچنین پرداخت تسهیلات از صندوق شهرستانی به سهام داران ارائه کرد.

در ادامه سمیه سادات مرشدی؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان از مدیر جهاد کشاورزی، مسئولان مراکز ترویج، خدمات کشاورزی، رابطان و کارشناس امور زنان در مورد نظارت بیشتر در پرداخت، بازپرداخت، ارائه تسهیلات تشکر کرد.

وی درباره کشت گیاهان دارویی، دریافت سهمیه آرد برای صندوق شهرستانی زنان، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه فعالیت های صندوق و … از حاضران در جلسه نظرخواهی کرد.

رئیس جهاد کشاورزی  شهرستان استهبان:

برگزاری جشنواره زعفران در آذرماه ۹۶  با حضور صندوق زنان روستایی استهبان

همچنین احمد رنجبر؛ رئیس جهاد کشاورزی  شهرستان استهبان در مورد برگزاری جشنواره زعفران در آذرماه ۹۶ حضور و ارائه پیشنهادات، مقاله، طرح و سخنرانی از سوی صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان را خواستار شد.

وی اظهار کرد: همچنین باید اقدامات لازم در صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان برای دریافت سهمیه آرد انجام گیرد.

در پایان جلسه با تبادل اطلاعات و بحث های انجام گرفته مقرر شد؛ صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان برای کشت گیاهان دارویی در جلسه ستاد باغبانی که با حضور رئیس تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در شهرستان استهبان برگزار می شود؛ برای هماهنگی بیشتر شرکت کنند.

همچنین کارگروهی برای بازدید از طرح ها و بررسی نحوه صحیح ارائه تسهیلات تشکیل شود و برنامه ریزی برای آموزش زنان روستایی و ارتباط بین صندوق های خرد زنان در سطح شهرستان و بازدید از طرح کشت گیاهان دارویی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *