حضور صندوق زنان استهبان درجلسه شورای اداری ، اقتصادی و سیاسی شهرستان با حضور استاندار

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان گفت: صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان در جلسه شورای اداری، اقتصادی و سیاسی شهرستان استهبان که با حضور استاندارد و ۲۷ تن از مدیران کل در ۱۸ آذر ۹۵ برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ سمیه سادات مرشدی، مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی وثوق شهرستان استهبان با ارائه گزارش عملکرد از فعالیتهای صندوق به مسئولان و بیان مسائل و مشکلات  صندوق گفت: تقاضای حمایت ویژه از زنان روستایی و فعالیت های آنان را دارم.

وی همچنین از حضور دستاوردهای زنان روستایی در نمایشگاهی که محل فرمانداری برگزار شد، خبر داد و گفت: این حضور با هدف ارائه توانمندی های زنان نقش آفرین در توسعه پایدار بخش کشاورزی بود.

همچنین محمد مهدی قاسمی، رئیس جهاد کشاورزی استان فارس به همراه اصغر مسعودی، نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی با بازدید از نمایشگاه، مسئله کمک به افزایش سرمایه صندوق را مطرح کردند.

اصغر مسعودی، نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل مجوز بهداشت در صندوق های زنان گفت: در چند روز آینده با  محمد هادی ایمانیه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شهرستان حضور می یابند که با طرح مسئله به دنبال حل آن باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *