حضور صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، ادوات و ماشین آلات، تجهیزات دام و طیور، شیلات و آبزیان از یکم تا چهارم آبان ماه سال جاری فعالیت های خود را به معرض نمایشگاه گذاشت.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، ادوات و ماشین آلات، تجهیزات دام و طیور، شیلات و آبزیان که از یکم تا چهارم آبان ماه سال جاری برگزار شد، به معرفی فعالیتهای خود و ارایه گزارش عملکرد و دستاوردهای خود و همچنین معرفی ظرفیتها و خدماتی پرداخت.

این صندوق در این نمایشگاه حضور پررنگ و موفقی داشت. از آن جمله میتوان به برگزاری نشستهای تخصصی-آموزشی در هر روز و با عناوین کشاورزی قراردادی و زنجیره های تولید/توزیع، آنفولانزای طیور، کنتورهای هوشمند، اصلاح نژاد دام سبک و زنجیره گیاهان دارویی اشاره کرد.

غرفه صندوق به استناد آمار مراجعان جزو پربازدیدترین غرفه ها بود که از سوی سهامداران و خارج از سهامداران مورد استقبال قرار گرفت. همچنین در مراسم افتتاحیه و اختتامیه مورد توجه استاندار استان مرکزی، معاونان و رئیس سازمان، نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

این نمایشگاه در مساحت ۴هزار متر مربع برپا شده و ۶۸غرفه از استان مرکزی، تمامی استان‌های همجوار و استان‌هایی مثل خراسان در این نمایشگاه دایر شد. در این نمایشگاه ظرفیت‌هایی از جمله سازه‌های گلخانه‌ای، ماشین‌آلات کشاورزی، ادوات و محصولات گلخانه‌ای، نهاده‌های بخش کشاورزی، ماشین‌آلات آبیاری و هر آنچه که در بخش کشاورزی نیاز است وجود دارد.

این نمایشگاه تخصصی در سالن پرشیا و پردیس محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان مرکزی در فضایی به وسعت ۵۰۰۰ متر مربع با حضور بیش از ۵۵ شرکت کننده از استانهای تهران، مرکزی، خراسان رضوی، گلستان، همدان، البرز، خوزستان، زنجان، قم، خراسان شمالی شامل شرکت های مرتبط با ماشین آلات و ادوات کشاورزی، تجهیزات آبیاری، آبرسانی و نهاده های کشاورزی، تجهیزات دام و طیور، و انواع مکمل های دام و همچنین صنایع تبدیلی و غذایی با همکاری جهاد کشاورزی استان ، شرکت شهرک های صنعتی و صنایع کوچک استان مرکزی و استانداری مرکزی برگزار شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *