حضور صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان میاندوآب در نمایشگاه جهاد کشاورزی

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان میاندوآب در چهارمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، گل و گیاه، دام، طیور و آبزیان، مکانیزاسیون، نهاده‌ها و صنایع وابسته که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در شهرستان میاندوآب استان آذربایجان غربی از روز دوشنبه ۲۸ خردادماه تا اول تیرماه ۱۳۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهرستان برپا شد، شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ از غرفه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان میاندوآب در چهارمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، گل و گیاه، دام، طیور و آبزیان، مکانیزاسیون، نهاده‌ها و صنایع وابسته علی دیانتی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب، فرماندار، کامیار داهیم، رئیس اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، رئیس اداره تعاون روستایی، فرمانده سپاه میاندوآب، روسای اداره‌ها و نهادها و تولیدکنندگان برتر صنف‌های مختلف کشاورزی بازدید کردند.

گفتنی است، افتتاحیه این نمایشگاه با سخنرانی علی دیانتی، رییس هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی میاندوآب و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب شروع و با ارائه آمار و گزارش تولیدات بخش کشاورزی شهرستان و تشریح مشکلات بخش کشاورزی شهرستان ادامه یافت.

دیانتی از تأسیس صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستانی برای نخستین بار در این استان خبر داد و به تشریح اهمیت وجود صندوق در این شهرستان و اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت صندوق پرداخت.

همچنین برای آشنایی بازدیدکنندگان غرفه صندوق با وظایف و عملکردهای این نهاد، بروشور و بنرهای مدل ارائه خدمت صندوق‌های شهرستانی در معرض دید عموم قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *