حضور صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قم در نمایشگاه توانمندیهای تعاونی ها

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قم درنمایشگاه توانمندیهای تعاونی ها در استان قم که از روز پنجشنبه۲۸ تا ۳۰ مردادماهبرگزار شد، حضور یافت.

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی،صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قم درنمایشگاه توانمندیهای تعاونی ها در استان قم که روز پنجشنبه۲۸ مردادماهبا برپایی بیش از ۳۰ غرفه منتخب از شرکت های تعاونی استان قم و با حضور مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قم جمعی از اعضای اتاق تعاون استان قم آغاز به کار کرد، حضور یافت.

سعید آشکار، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قم فعالیت های برتر صندوق را با رویکرد اقتصاد مقاومتی در این نمایشگاه معرفی کرد.

وی گفت: در حال حاضر سرمایه صندوق ۱۸۲ میلیارد و ۱۸۷ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال  است که تعداد ۱۳۱۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۰۰ میلیارد و ۶۳۰ میلیون و ۶۶۵ هزار ریال تا سال ۱۳۹۴ به تشکل های بخش کشاورزی پرداخت شده است.

آشکار در ادامه عملکرد صندوق در تامین نهاده های بخش کشاورزی و فعالیت های اثربخش را برای مردم و مسئولان تبیین کرد.

وی گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قم، ۹ سال از فعالیت خود را پشت سرمی گذارد و با توجه به منابع محدود خود توانسته است، منشاء خدمات بسیار خوب و ارزنده ای در بخش کشاورزی باشد. همچنین نسبت به تدوین سند راهبردی برنامه پنج ساله اقدام کرده ایم و در آن اهداف و فعالیتهای راهبردی خود را تعریف کردیم تا با دیدی همه جانبه بتوانیم آینده روشنی را برای صندوق رقم بزنیم.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قم اظهار داشت: صندوق یکی از مصادیق بارز تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار بخش کشاورزی، توانمندسازی تشکل‌های بخش کشاورزی در اداره امور خودشان، انجام کار از طریق مردم و برای مردم و فراهم کردن شرایط تحقق سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی می باشد.

گفتنی است؛ در این نمایشگاه از تعاونی های مختلفی همچون تعاونی های مسکن، تولیدی، گردشگری، صنعت، صنایع دستی، کشاورزی،  و … حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *