حضور صندوق توسعه بخش کشاورزی استان کرمان در نمایشگاه هفته دولت

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان گفت: این صندوق در نمایشگاهی که به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در روزهای دوم تا هشتم شهریورماه امسال در محل بوستان مادر کرمان برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛رضا بمانی گلنا آبادی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان افزود:  این صندوق در نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای ناشی از فعالیت های اثربخش صندوق را در قالب بنر، پاورپوینت و بروشور تهیه و به معرض نمایش بازدید کنندگان قرار داد.

وی گفت: غرفه شماره  62 این نمایشگاه به مساحت حدود ۱۵ مترمربع در اختیار صندوق قرار گرفت تا دستاوردهای خود را به معرض نمایش عموم قرار دهد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان افزود: در مراسم افتتاحیه علیرضا رزم حسینی؛ استاندار کرمان و حجت الاسلام سید یحیی جعفری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، عباس سعیدی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان از غرفه صندوق بازدید کردند.

بمانی گلنا آبادی با اشاره به اینکه یکی از نظرات و انتقادات استاندار ناکافی بودن سرمایه صندوق است؛ گفت: با توجه به تعداد تشکل های سهام دار صندوق و گستردگی و حجم تولیدات کشاورزی استان سرمایه صندوق استان اندک است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان تصریح کرد: مدیریت روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با این صندوق در این نمایگشاه همکاری کرد. همچنین تعداد ۲۰۰۰ بسته ترویجی تهیه و بین بازدیدکنندگان توزیع شد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *