حضور صندوق استان کرمان در اجرای زنجیره های تولید بخش کشاورزی این استان

رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان به اتفاق مدیرعامل و سایر اعضاء هیات مدیره صندوق از اتحادیه شرکتهای تعاونی تولید شهرستان سیر جان در روز ۱۳ دی ماه امسال بازدید کردند تا درباره اجرایی شدن زنجیره های تولید بحث و گفت و گو کنند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ محمدرضا پورخاتون، معاون بهبود تولیدات گیاهی استان کرمان و رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان به اتفاق مدیرعامل و سایر اعضاء هیات مدیره صندوق از اتحادیه شرکتهای تعاونی تولید شهرستان سیر جان در روز ۱۳ دی ماه امسال بازدید کردند.

در طی این سفر یک روزه مجتمع گلخانه ای پردیس سیرجان، کارخانه خوراک دام و طیور اتحادیه تعاونی تولید سیرجان مورد بازدید قرار گرفت در این بازدید اکبر محمود آبادی؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان به اتفاق سایر همکاران و کارشناسان مجموعه حضور داشتند.

در ادامه مجموعه واحدهای اتحادیه شرکتهای تعاونی تولید شهرستان سیرجان شامل نمایشگاه دائمی، کلینیگ گیاه پزشکی، آزمایشگاه خاک شناسی و تغذیه و سایر واحدها مورد بازدید قرار گرفت.

سپس جلسه هیات مدیره صندوق در محل اتحادیه تعاونی تولید سیرجان تشکیل شد.

در ابتدا محمدرضا اسلاملو؛ مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی تولید سیرجان گزارشی از عملکرد این اتحادیه ارائه کرد و خاطرنشان کرد: حقیقتا اگر حمایت های صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان نبود این اتحادیه در روند کار خود با مشکل مواجه بود که جای دارد از زحمات رضا بمانی، مدیرعامل پرتلاش صندوق تقدیر و تشکر به عمل آورد.

محمدرضا پورخاتون، رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان با اشاره به روند کم آبی در استان کرمان در کار کشاورزی گفت: در جهت موفقیت کارها همه باید در کنار هم باشیم تا بتوانیم بهترین عملکردها در این زمینه را داشته باشیم و در کنار اینها هم صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در محدوه کاری خود بتواند در این زمینه قدم های مثبتی بردارد.

رضا بمانی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان نیز گفت: با توجه به موضوع مهم کشاورزی که بر گرفته از کتاب قرآن کریم است به طوری که در ۱۱۴ سوره، ۸۰ سوره آن تقریبا اشاره به بحث کشاورزی دارد و با عنایت به اینکه بخش کشاورزی اصل خوراک مردم می باشد؛ پس باید به این موضوع توجهی خاص نمود.

وی افزود: در صندوق روند کار بر این است که تا قانون به ما اجازه بدهد در خدمت تشکلها باشیم و بتوانیم برای تشکلهای سهام دار صندوق حرکتی شایان توجه داشته باشیم و صندوق این آمادگی را دارد که در جهت روند هر چه بهتر شدن این امر با تمام شرکتهایی که سهامدار صندوق می باشند؛ همکاری لازم را داشته باشد.

بمانی تصریح کرد: قرار براین شد در مورد کارخانه تولید خوراک دام و طیور اتحادیه شرکتهای تعاونی تولید سیرجان در زنجیره تولید اقداماتی توسط صندوق انجام گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *