حضور سهام داران صندوق زنان درمیان در نمایشگاه توانمند سازی زنان استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ سوده اکبری، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان درمیان گفت: سهام داران این صندوق در نمایشگاه منطقه ای توانمندسازی بانوان با تاکید بر اقتصاد مقاومتی که از روز یکشنبه ۹ تا ۱۴ اسفندماه در در محل نمایشگاه های بین المللی استان خراسان جنوبی  برگزار شد، حضور یافتند.

وی افزود: سهام داران صندوق در این نمایشگاه به عرضه و معرفی محصولات صندوق زنان شهرستان درمیان پرداختند.

اکبری با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصتی را فراهم نمود تا از این طریق زنان با مسئولان شهرستان ارتباط کاری بیشتری برقرار کنند، گفت: سهام داران صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان درمیان در این میان با معاون امور زنان استانداری به مصاحبه و طرح مشکل پرداختند.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان درمیان همچنین از بازدید فرزانه مافی؛ مشاور مدیرعامل در صندوق های زنان نیز خبر داد و اظهار داشت: وی در روز دوشنبه ۱۰ اسفندماه از نمایشگاه توانمندی زنان درماین بازدید کرد.

اکبری همچنین گفت: مشاور مدیرعامل در صندوق های زنان از صندوق خرد روستای منند که یکی از صندوق های خرد اعتبارات زنان روستایی سهام دار صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی شهرستان درمیان است؛ نیز بازدید کرد.

گفتنی است این صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی دارای ۴۰ سهام دار است که در بخش تولید محصولات کشاورزی از جمله زرشک و بادام فعالیت می کنند و اکثرا زنان و دختران این روستا به بافت فرش و تابلوفرش مشغولند.

در ادامه این بازدید فرزانه مافی به بررسی مشکلات صندوق های اعتبارای خرد زنان روستایی پرداخت و  با ارائه چند راهکار در جهت بهبود معیشت و اشتغالزایی بانوان سخنانی را بیان کرد از جمله این راهکارهای راه اندازی مرکزی برای بسته بندی محصولات عمده این روستاییان بود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *