حضور سهامداران صندوق زنان روستایی مرودشت در جشنواره انار و گردشگری فاروق

سهامداران صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی مرودشت در جشنواره مردمی اناروگردشگری فاروق که از ۲۵ مهرماه تا اول آبان ماه امسال در روستای فاروق برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شرکت مادر تخصصی،صندوقهای اعتبارات خرد زنان روستایی فاروق و سیوند از سهامداران صندوق حمایت از توسعه فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی مرودشت در جشنواره اناروگردشگری که با هماهنگی شورای اسلامی و دهیاری روستای فاروق و اهالی این روستا با همکاری اداره میراث فرهنگی وگردشگری، جهاد کشاورزی، مدیریت توسعه روستایی استانداری، از ۲۵ مهرماه تااول آبان ماه در روستای فاروق برگزار شد، به معرفی توانمندی های خود در حوزه صنایع تبدیلی و روستایی، صنایع دستی و محصولات باغی پرداختند.

گفتنی است؛ هدف از برگزاری این جشنواره معرفی جاذبه های گردشگری و شاخصه های محیطی روستای فاروق است این روستا قدمت تاریخی نزدیک به ۷۰۰۰سال داشته و آثار تاریخی و تفریحی متعددی در این روستا واقع شده است  و از ظرفیتهای خوبی در زمینه  گردشگری برخوردار می باشد .

شایان ذکر است؛ روستای فاروق با دارابودن بالغ بر۲۰۰هکتار باغ یکی از مناطق مهم باغداری در شهرستان مرودشت و استان فارس محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *