جلسه هیئت مدیره صندوق کرمان و ریاست سازمان جهاد کشاورزی این استان

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان؛ در ابتدای این جلسه بمانی، مدیرعامل صندوق ضمن عرض تبریک سال جدید( جهش تولید با مشارکت مردم)، گزارشی از فعالیت های انجام شده و اهداف صندوق به صورت پاورپوینت ارائه کرد.

در ادامه جاویدی، رئیس هیئت مدیره صندوق مطالبی در خصوص اقدامات انجام شده در رابطه با افزایش سرمایه سهم دولت از محل تبصره ۳ ماده ۳۱  بیان کرد.

سپس باقری، ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در خصوص نقش صندوق در رابطه با فعالیت ها و برنامه های سازمان مطالبی را بیان کرده و خواستار همکاری بیشتر صندوق با مجموعه جهاد کشاورزی شد و پس از بحث و بررسی تصمیماتی به شرح زیر اتخاذ گردید:

۱- مقرر گردید سیاست ها و برنامه های عملیاتی صندوق در سال جاری با همکاری سازمان جهاد کشاورزی با محوریت و مشارکت مردم و بخش خصوصی تهیه شود.

۲- درخصوص فروش املاک مازاد سازمان جهاد کشاورزی( پلاک های ۳۹۷ و ۳۹۸ فرعی از ۹ اصلی) در صورتی که شرکت مادرتخصصی بتواند املاک فوق را به عنوان آورده غیر نقدی سهم دولت در افزایش سرمایه منظور نماید و سازمان جهاد کشاورزی نسبت به انتقال اراضی فوق به شرکت مادر تخصصی اقدام نماید.

۳- با عنایت به تبصره ۴ ماده ۱۷ قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی مقرر گردید اعتبارات معاونت ها و مدیریت های تابعه سازمان جهاد کشاورزی با عاملیت صندوق کار سازی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *