جلسه هیئت مدیره صندوق با مدیرسازمان تعاون روستایی استان کرمان

جلسه هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان با حضور پرویز رئیسی مدیر سازمان تعاون روستایی استان کرمان در صندوق در تاریخ ۳ اذرماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کرمان  در خصوص عملکرد و اهداف صندوق  به بیان نکاتی پرداخت و اعلام نمود که صندوق یک رابطه همکاری خوبی با شرکتهای سهامدار زیرمجموعه سازمان تعاون روستایی داردو همچنین دراین جلسه گزارش سازمان بازرسی استان کرمان در خصوص عملکرد صندوق مطرح و پیرامون پیشنهادات اعلام شده بحث و بررسی لازم صورت پذیرفت .

در ادامه پورخاتون رئیس هیئت مدیره صندوق ازتوان  و پتانسیل صندوق وتاجایی که امکان داشته است صندوق با سهامداران تعامل داشته است .

سپس پرویز رئیسی مدیر سازمان تعاون روستایی استان از عملکرد و همکاری که صندوق با سهامداران داشته کمال تشکر و قدر دانی داشتند.

در پایان مقرر شد که با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از سهامداران صندوق که زیر مجموعه سازمان تعاون روستایی استان هستند و برای دریافت تسهیلات در این صندوق  هیچ اقدامی نکرده اند، سازمان تعاون  روستایی در این رابطه اعلام نظر نماید.همچنین لیست این شرکت ها  به سازمان تعاون روستایی اعلام گردد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *