جلسه هم‌اندیشی مدیران این صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی مدیران صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان های کردستان و استان مرکزی در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در ساعت ۸ صبح ؛ ۷ تیرماه ۱۳۹۷ برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مادر تخصصی؛ جلسه هم‌اندیشی مدیران صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان و استان مرکزی با حضور خالد جعفری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان و رئیس هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان، اعضاء هیئت‌مدیره و مدیرعامل این صندوق و رئیس و تنی چند از معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی، اعضاء هیئت‌مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در ساعت ۸ صبح ؛ ۷ تیرماه ۱۳۹۷ برگزار شد.

غلامرضا پاک‌سرشت، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان، در ابتدای جلسه توضیحاتی در خصوص سیمای کشاورزی استان کردستان، آخرین وضعیت تشکل‌های سهامدار صندوق، تسهیلات پرداختی به سهامداران و همچنین حمایت از زنجیره‌های توزیع کود شیمیایی، زنجیره تولید گوشت مرغ گروه غرب دانه و زنجیره تولید توت‌فرنگی ارائه دادند.

خالد جعفری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان نیز دیدگاه تمام مدیران سازمان متبوعش را حمایت کمال از صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بیان کرد و گفت: حمایت‌ها و تسهیلات صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی منجر به رونق فعالیت‌های بازرگانی و کشاورزی تشکل‌های بخش کشاورزی استان شده است.

وی خاطرنشان کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان از اواخر سال ۸۵ شروع به فعالیت کرده و هدف‌گذاری افزایش سرمایه صندوق استان تا مرز یکصد میلیارد تومان در چهارچوب بازنگری طرح تأسیس صندوق موردتوجه می‌باشد که در حال حاضر سرمایه صندوق بالغ‌بر ۴۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بابیان اینکه اعتقاد وی و مدیران سازمان متبوعش بر مؤثر بودن خدمات و تسهیلات صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در این استان (صندوق استان کردستان و صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی استان کردستان)  نسبت به بخش است، گفت: این صندوق‌ها می‌توانند کمک شایان توجهی به رشد و تشکیل زنجیره‌ها در بخش کنند.

وی تأکید کرد: با حمایت از این صندوق ها در موازات باسیاست‌ها و اهداف سازمان، شاهد تأثیرات بسزایی در خدمات‌رسانی به بخش کشاورزی می باشیم.

جعفری همکاری و همدلی هیئت‌مدیره این صندوق و صداقت کاری مدیرعامل و کارکنان صندوق را عامل اصلی موفقیت صندوق دانست و خاطرنشان کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان جزو آن تعداد از صندوق‌هایی است که بحث نظارت و اعتبارسنجی با جدیت و دقت کامل در آن انجام می‌شود.

رئیس هیئت‌مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان تأکید کرد: بهره‌گیری از تجربیات یکدیگر در صندوق‌های بخش کشاورزی می‌تواند مفید و کارساز واقع گردد.

در ادامه جلسه مجید آنجفی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی، نقطه نظرات خود را درباره  فعالیت‌های صندوق‌ها و همچنین روش‌های حمایت از تشکیل و تکمیل زنجیره‌های تولید بخش توسط صندوق بیان و ابراز امیدواری کرد: با استفاده از تجربیات صندوق استان کردستان درباره حمایت از زنجیره‌های تولید بخش و نیز جذب اعتبارات استانی بتوانند در راستای اجرایی کردن تشکیل زنجیره‌های تولید با حمایت صندوق متبوعشان و تجهیز منابع دولتی گام‌های مهی برداشته شود.

سپس تنی چند از مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی، مدیرعامل و اعضاء هیئت‌مدیره صندوق استان مرکزی در ارتباط با موضوعات موردنظر در رابطه با مسائل صندوق ارائه نظرکرده و جلسه به گونه پرسش و پاسخ و تبادل تجارب ادامه یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *