جلسه مشترک مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان استهبان با بخشداران استهبان

جلسه مشترک رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی وثوق استهبان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان با بخشداران شهرستان استهبان، در محل فرمانداری در ۱۴شهریور۹۶ تشکیل شد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، در این جلسه مشترک ابتدا سمیه سادات مرشدی؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی وثوق استهبان از نحوه تشکیل صندوق و نوع فعالیت، عملکرد آن و … گزارشی را ارائه کرد.

در ادامه اصغر شاهسونی، بخشدار مرکزی ضمن تشکر از برگزاری جلسه بیان داشت: تشکیل صندوق ها زمانی موثر است که نمود واقعی داشته باشد و زنان روستایی خودشان به صورت مستقل در رونق اقتصادی خانواده فعال باشند. بهتر است جلساتی با مسئولان صندوق خرد برگزار و گزارش از ریزفعالیتها داده شود تا بتوانیم از محصولات صندوق و کارکرد آن مطلع شویم تا حمایت موثر در شهرستان در جلسه توسعه این فعالیتها داشته باشیم.

در ادامه نادر ضیائی، بخشدار رونیز گفت: ارائه تسهیلات باید هدفمند باشد و نقش هر یک از ارکان صندوق را مشخص گرددو محصولات صندوق خرد با برند همان صندوق ارائه شود. همچنین برای معرفی فعالیتهای صندوق خرد و انجام برنامه ریزی بهتر برای عرضه محصولات ، توصیه می شود مطالب در کاتالوگهایی  معرفی  و ارائه شود.

در پایان احمد رنجبر؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان استهبان بیان داشت: برای دریافت نتیجه بهتر لازم است جلساتی در بخش های مختلف با حضور مسئولان صندوق حمایت و صندوق خرد، بخشدار، مسئولان مراکز خدمات برای توسعه بهتر کار و بازاریابی مطلوبتر  ، برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *