جلسه مشترک صندوق استان قم با نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی

جلسه مشترک هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قم با حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی، در محل دفتر وی در ۱۱شهریور۹۶ تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت مادر تخصصی؛ در این جلسه مشترک ابتدا سعید آشکار؛ مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قم از نحوه تشکیل صندوق و نوع فعالیت، عملکرد آن و … گزارشی را ارائه کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از برگزاری جلسه بیان داشت: بحث کشاورزی از زیرساخت های اصلی کشور می باشد یعنی اگر ما در بحث کشاورزی وابستگی داشته باشیم قطعا در آینده با مشکلاتی روبرو خواهیم شد.

وی افزود: ما باید در این زمینه خودمان را خودکفا کنیم. یکی از راههای تقویت بخش کشاورزی، موضوع صندوق می باشد و یکی از جایی که پول کاملا حلال هزینه می شود، صندوق است به دلیل اینکه دنبال سودآوری خودش نیست بلکه مساعدت برای کشاورزان است.

ذوالنوار گفت: یکی از دلایلی که در صندوق بدهی ها مزمن نمی شود این است که ۱- همدیگر را خوب می شناسید ۲- مدیریت در دست مردم هست ۳- کمک می کنید و به معنای واقعی حمایت می کنید و به دنبال سود اقتصادی نیستید ۴- یک همیت و ارق و پیوندی با هم دارید که سعی می کند در چارچوب همون صمیمیت و ارتباط اصول را حفظ می کنید.

وی تصریح کرد: بنابراین اگر یک جایی ما هم بتوانیم در دولت و مجلس کمک کنیم تا صندوق تقویت بشود، انجام می دهیم.  این یقین را داریم که صندوق تسهیلاتش جایی به کار می رود که مستقیما به تولید کشور و نجات کشاورزی کمک می کند لذا من انگیزه دارم اگر مساعدتی از دست من بیاد در پیگیری ها حتما دنبال کنم و کمک کنم.

در پایان هیات مدیره مواردی را در رابطه با صندوق و بخش کشاورزی استان بیان نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *