جلسه مدیر عامل شرکت مادر تخصصی و نماینده مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی؛ چهارشنبه دهم خرداد ۱۴۰۲، حسین مهدی دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی به همراه علی درجانی، حمیدرضا رشمئی و ابوالقاسم شمس، اعضای هیئت مدیره این شرکت، جلسه ای با حجت السلام و المسلمین علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان های محلات و دلیجان، در راستای پیگیری تعاملات شرکت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برگزار نمودند.

در این جلسه، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات، برنامه ها و پروژه های شاخص شرکت مادر تخصصی از سوی هیئت مدیره این شرکت، مسائل تقنینی مرتبط با شرکت مادر تخصصی در راستای تقویت و توسعه بخش کشاورزی و همچنین حمایت از بهره برداران و سرمایه گذاران، مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در خصوص سفر گذشته نماینده وزارت جهاد کشاورزی به استان مرکزی جهت توسعه صندوق های حمایت از توسعه در بخش کشاورزی و تشکیل صندوق تخصصی گل و گیاهان زینتی ایران، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

حجت السلام و المسلمین علیرضا سلیمی، ضمن ابراز امیدواری از فعالیت های آتی شرکت مادر تخصصی و تاکید بر نقش پررنگ آن در راستای توسعه بخش کشاورزی و سیاست های محوله در این بخش و بحث امنیت غذایی، قول همکاری مجلس و حمایت آن را دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *