جلسه مدیرعامل شرکت مادرتخصصی و صندوق حمایت از کشاورزی استان گلستان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ جلسه ای با حضور عوض علیزاده مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، حسین شاهباز، سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل و ماشاالله کریمی، مدیر حراست شرکت مادرتخصصی، علی ساوری، معاون برنامه ریزی و امور افتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان و رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان و مهدی لولایی، مدیرعامل این صندوق، چهارشنبه ۲۵ بهمن در شرکت مادرتخصصی برگزار شد.

در این جلسه علیزاده مقدم گفت: اگر نگاه آسیب شناسانه به حوزه توسعه کشاورزی داشته باشیم، به این نکته پی می بریم که پس از قانون اصلاحات در دهه چهل، شرکت های تعاونی تولیدی کشاورزی دیگر به روز رسانی نشده اند و عمر ۶۰ ساله آن ها نیاز های امروز بخش را تامین نمی کنند. او همچنین گفت که حوزه حکمرانی کشاورزی نیاز به تقویت دارد که این امر باید توسط خود مردم از طریق تعاونی ها صورت پذیرد.

وی همچنین با اشاره به نقش سازمان جهاد کشاورزی به عنوان برنامه ریز، نقش صندوق استان به عنوان یک کارگردان و نقش تشکل ها به عنوان مجری در توسعه بخش کشاورزی، از اعضای صندوق خواست تا از تمام ظرفیت بازار پول و سرمایه استفاده کنند و وارد بحث تامین نهاده های کشاورزی با تضمین سپاری صندوق، تکمیل زنجیره های ارزش و استفاده از تجهیزات آماده مانند سردخانه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *