جلسه مدیرعامل شرکت مادرتخصصی و صندوق حمایت از کشاورزی استان ایلام

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی؛ جلسه ای با حضور عوض علیزاده مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی، مجتبی شیرخانی، رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان ایلام و ابراهیم درویشی، مدیرعامل این صندوق، دوشنبه ۲۳ بهمن در شرکت مادرتخصصی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا میهمانان گزارشی از فعالیت های انجام شده صندوق به ویژه میزان تسهیلات پرداختی در سال مالی قبل را ارائه کردند. همچنین ایشان به همکاری با تعاونی ها و تشکل های بخش کشاورزی برای توسعه خدمات رسانی به کشاورزان و بهره برداران اشاره نمودند. مانند همکاری با اتحادیه قصابان استان به عنوان یک تشکل مردمی برای تکمیل زنجیره توزیع گوشت.

سپس علیزاده مقدم، ضمن تاکید بر این نکته که توقع دولت و سازمان جهاد کشاورزی از نهادهای اعتباری مانند صندوق، تغییر رویه به سمت عملکرد یک نهاد توسعه محوری است، گفت باید توجه به نیازهای بخش کشاورزی استان و همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، مستند سازی برنامه های صندوق در راستای واگذاری نقش های مختلف به تشکل ها در جهت توسعه کشاورزی، صورت پذیرد.

وی همچنین با اشاره به نقش صندوق استان به عنوان یک کارگردان و نقش تشکل ها به عنوان مجری در توسعه بخش کشاورزی، از اعضای صندوق خواست تا از تمام ظرفیت بازار پول و سرمایه استفاده کنند و وارد بحث تامین نهاده های کشاورزی و تامین پیش نیازهای فعالیت های کشاورزی مانند تامین ساختمان سردخانه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *